Cerfikace začína jenom podáni žádosti.
Došlé žádosti potvzujeme v každej pátek po 12:00
Cerfikace začína jenom podáni žádosti.
Došlé žádosti potvzujeme v každej pátek po 12:00
Ve smyslu Pravidel certifikace vyplněné žádosti o certifikaci e-shopu zpracováváme a potvrzujeme minimálně jednou za dva týdny. Potvrzení obsahuje mimo jiné přiděleno číslo řízení certifikace a spolu s tímto zasíláme i zálohovou fakturu na úhradu za certifikaci. Do několika minut zároveň přijde i druhý e-mail s přihlašovacími údaji do klientské zóny, avšak tyto nejsou aktivní dokud nespáruje úhradu za certifikaci.
Minimálně dvakrát týdně provádíme párování došlých úhrad za certifikace. Po přijetí úhrady klientům zašleme zúčtovací fakturu (daňový doklad) s vyčíslenou DPH avšak s částkou na úhradu ve výši 0 Kč, nakolik certifikace je již uhrazena s informací, že byly aktivovány přístupové údaje do klientské zóny.
Klienty po přijetí úhrady žádáme o vyjádření se zda chtějí použít námi vypracované vzorové obchodní podmínky, v nichž upravují především své kontaktní údaje a např. informace o cenách dopravního a podobně, přičemž celým procesem úpravy jejich doprovázejí poznámky, nebo chtějí abychom kontrolovali jejich současné obchodní podmínky a vytvořili tzv. červené moře. Jelikož celý tento proces nelze provést obratem, klienti čekají cca. 25 dní na odpověď k jejich obchodních podmínkám.
Klienti, kteří mají zájem rovnou použít námi vypracované podmínky, si je mohou stáhnout z klientské zóny, upravit a publikovat na internetu. Následně nás kontaktují e-mailem s žádostí o certifikaci.
Nakolik předmětem certifikace je i provedení tzv. fiktivního nákupu, nejde o klasický "mystery shopping". V našem fiktivním nákupu aby klientům nevznikly žádné dodatečné náklady za případné odeslání zboží, nejpozději do 30 minut od vytvoření objednávky klientovi sdělíme e-mailem, aby objednávku stornoval. Zároveň máme vytvořené takové procesy při fiktivním nákupu, které znemožňují zaslání objednávky. Klienti proto nemusí obávat vzniku dodatečných nákladů.
Nakolik předmětem certifikace je i navržení vhodných úprav dle platné legislativy, pokud zjistíme nedostatky, našich klientů upozorníme na tyto nedostatky.
Pokud klienti žádají o kontrolu jejich současných obchodních a reklamačních podmínek v případě nedostatků naším výstupem je tzv. červené moře s vyznačením chyb a návrhem na jejich úpravu, tak jak to je vyznačeno na vedlejším obrázku. Klienti takto mají přehled o změnách, které jsme jim v dokumentech provedli a zároveň i nové navrhované znění, které jim doporučujeme použít.
V případě, že nastane situace a klientovi jsou zaslány informace k potřebě úprav, po jejich zapracování nás kontaktuje e-mailem s žádostí o opakovanou bezplatnou kontrolu e-shopu s cílem udělení certifikátu.
Výsledkem certifikace je udělení CERTIFIKÁTU a zveřejnění v Seznamu certifikovaných e-shopů.
Po zveřejnění klientům zasíláme iv papírové formě samotný certifikát včetně dokumentace jakou jsou faktury v papírové formě nakolik někteří klienti požadují zaslat faktury iv papírové formě ačkoli používáme zaručený elektronický podpis na podepisování elektronických faktur, vžilo jsme si tedy, že s certifikátem zašleme i faktury v papírové formě. Tyto faktury už klienti nehradí, nakolik jsou v plné výši uhrazeny.
Udělením certifikátu se však naše činnost nekončí a v průběhu platnosti provádíme namátkové kontroly v e-shopech abychom zajistili důvěryhodnost uděleného certifikátu.
Samozřejmě že během platnosti certifikátu se na nás obracejí klienti s žádostmi o stanovisko nebo doporučení, které mají poskytované v balíku certifikace.